Wat kan ik doen als ik geen toestemming krijg van de verzekeraar om een eigen advocaat te kiezen?

Als je geen toestemming krijgt van de verzekeraar om zelf een advocaat in te schakelen, dan kun je schriftelijk een klacht indienen bij het klachtenbureau van de verzekeraar. Ben je hierna nog steeds niet tevreden? Dan kun je een officiële klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit is een onafhankelijk instituut, dat problemen helpt op te lossen tussen consumenten en verzekeraars. In het uiterste geval kun je naar de rechter gaan.

Onze kernwaarden

Samen

Een perfecte samenwerking intern en met de klant bepaalt het succes.

Gedreven

Voor klanten en intern, we doen meer dan verwacht, altijd een super voorbereiding en elke klant is een geschenk.

Anders

Goorts + Coppens dat andere advocatenkantoor in aanpak, klantcontact én presentatie.

Zullen wij je op de hoogte houden?

Maud Saes

Maud Saes

Advocaat Arbeid

Stel gerust je vraag aan ons

Heb je vragen of wil je graag een afspraak maken? Stuur ons een e-mailbericht.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×