Er is een klant die een doorlopende betalingsverplichting heeft. Hij moet periodiek een bedrag betalen, maar vergeet dit regelmatig. Moet ik hem iedere keer een aanmaning sturen?

Als uw particuliere klant niet betaalt, moet u iedere keer een aanmaning sturen om de klant te bewegen toch te betalen.

Voor een zakelijke klant geldt dat als er afspraken zijn vastgelegd over het vorderen van incassokosten, een aanmaning niet nodig is.

Onze kernwaarden

Samen

Een perfecte samenwerking intern en met de klant bepaalt het succes.

Gedreven

Voor klanten en intern, we doen meer dan verwacht, altijd een super voorbereiding en elke klant is een geschenk.

Anders

Goorts + Coppens dat andere advocatenkantoor in aanpak, klantcontact én presentatie.

Zullen wij je op de hoogte houden?

Thomas Berkhout

Advocaat Onderneming

Stel gerust je vraag aan ons

Heb je vragen of wil je graag een afspraak maken? Stuur ons een e-mailbericht.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×