Elke 9 tot 10 voor ons is €25,00 voor Super Sociaal in Helmond

De Coronatijd is voor ons allemaal een moeilijke tijd geweest, waarin we onze klanten vaak niet persoonlijk konden ontvangen en spreken. Zeg nu zelf: face-to-face praat veel prettiger dan tegen een scherm of een mondkapje, toch?

Natuurlijk proberen wij onze kwaliteit van diensten zo hoog mogelijk te houden of we in kantoor werken of vanuit thuis. Dat we daarin geslaagd zijn, werd duidelijk toen we recent de beoordelingen op klanttevredenheid inventariseerden. De laatste tijd heeft een groot aantal klanten onze advocaten beoordeeld met een score van ‘zeer tevreden’ (cijfer tussen de 9 en 10) o.a. via het digitale klanttevredenheidsonderzoek klantenvertellen.nl.

Goorts + Coppens doneert al jaren voor elke score van ‘zeer tevreden’ een bedrag van €25,00 aan Super Sociaal, een supermarkt voor minima waar mensen, die (tijdelijk) niet genoeg inkomsten hebben om rond te komen, inkopen kunnen doen. Deze keer betekent dit dat onze advocaten met de hulp van onze klanten wederom een respectabel bedrag van €400,00 verdiend hebben voor Super Sociaal.

Wim Brouns, bedrijfsleider van Super Sociaal aan de Engelseweg 127 in Helmond, vertelt dat er in Helmond helaas duizenden huishoudens in zo’n akelige situatie zijn. Super Sociaal helpt deze mensen door boodschappen aan te bieden voor 20% tot 70% van de normale supermarktprijs.

Op de foto: Sharon Janssen, advocaat en Wim Brouns, bedrijfsleider Super Sociaal

Kritiek, positief maar ook negatief is altijd welkom
Wij willen ons namelijk blijvend ontwikkelen, dus laat ons weten waarin wij ons nog kunnen verbeteren via telefoon, sms, whatsapp (alle 3 via 06-44992671), via e-mail m.knijnenburg@gca.nl (kwaliteitsmanager) of info@gca.nl; of (liever anoniem) via klantenvertellen.nl


Bij het samenstellen van dit artikel/deze nieuwsbrief is geen rekening gehouden met eventuele bijzondere van toepassing zijnde wetgeving en afspraken zoals opgenomen in de CAO en/of (arbeids)overeenkomst. Daarbij is rekening gehouden met de wetgeving die op het moment van het schrijven van de tekst geldend is. Het kan dus zijn dat, met de veranderende wetgeving, de inhoud later achterhaald is. Mocht je de informatie in de praktijk willen hanteren, neem dan van tevoren even contact op met een van de advocaten van Goorts + Coppens zodat zij je goed kunnen informeren.

Onze kernwaarden

Samen

Een perfecte samenwerking intern en met de klant bepaalt het succes.

Gedreven

Voor klanten en intern, we doen meer dan verwacht, altijd een super voorbereiding en elke klant is een geschenk.

Anders

Goorts + Coppens dat andere advocatenkantoor in aanpak, klantcontact én presentatie.

Zullen wij je op de hoogte houden?

Maud Saes

Maud Saes

Advocaat Arbeid

Stel gerust je vraag aan ons

Heb je vragen of wil je graag een afspraak maken? Stuur ons een e-mailbericht.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×