Bijpraten “Arbeidsrecht in bijzondere tijden”!

Inmiddels zijn we allemaal al ruim een jaar in de ban van het coronavirus. Een jaar vol uitdagingen, wellicht ook voor jou als werkgever. Misschien heb je te maken gehad met werknemers die op vakantie zijn geweest naar een land met een negatief reisadvies. Hoe ga je daar dan als werkgever mee om? Voor wiens rekening en risico komen dan de dagen dat de werknemer niet kan werken na zijn vakantie vanwege een quarantaine verplichting of ziekte? Je bent niet de enige met deze vragen.

Reden voor arbeidsrechtspecialisten Maud Saes en Eva Korver om jou kosteloos (!) bij te praten. In deze digitale bijeenkomst behandelen wij de arbeidsrechtelijke actuele stand van zaken en zorgen wij dat jij na deze bijeenkomst weer helemaal op de hoogte bent. Verder zullen wij je tips en tricks geven over hoe je met bepaalde situaties kunt omgaan in de praktijk. Uiteraard is er alle gelegenheid om vragen te stellen.

Wat, wanneer en hoe?

  • 8 juni 2021
  • 9:00 – 10:00 uur
  • Digitaal
  • Kosteloos
  • Directeuren, P&O adviseurs, HRM-medewerkers
  • Praktisch en interactief

Programma

Aangezien deze cursus over actualiteiten gaat, kan het programma vanwege nieuwe ontwikkelingen nog (deels) veranderen.

  • Zorgplicht van de werkgever (in tijden van corona)
  • Vakantie van de werknemer (in tijden van corona)
  • Eenzijdig wijzigen van arbeidsvoorwaarden
  • Reiskostenvergoeding / thuiswerkvergoeding
  • Privacy van de werknemer
  • Aankomende wetgeving

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je deze online bijeenkomst bijwonen? Schrijf je in en leer alles over het arbeidsrecht in bijzondere tijden als deze.


Bij het samenstellen van dit artikel/deze nieuwsbrief is geen rekening gehouden met eventuele bijzondere van toepassing zijnde wetgeving en afspraken zoals opgenomen in de CAO en/of (arbeids)overeenkomst. Daarbij is rekening gehouden met de wetgeving die op het moment van het schrijven van de tekst geldend is. Het kan dus zijn dat, met de veranderende wetgeving, de inhoud later achterhaald is. Mocht je de informatie in de praktijk willen hanteren, neem dan van tevoren even contact op met een van de advocaten van Goorts + Coppens zodat zij je goed kunnen informeren.

Onze kernwaarden

Samen

Een perfecte samenwerking intern en met de klant bepaalt het succes.

Gedreven

Voor klanten en intern, we doen meer dan verwacht, altijd een super voorbereiding en elke klant is een geschenk.

Anders

Goorts + Coppens dat andere advocatenkantoor in aanpak, klantcontact én presentatie.

Zullen wij je op de hoogte houden?

Maud Saes

Maud Saes

Advocaat Arbeid

Stel gerust je vraag over Arbeid

Heb je vragen of wil je graag een afspraak maken? Stuur ons een e-mailbericht.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×