Goed kan altijd beter!

Al meer dan tien jaar houden wij klanttevredenheidsonderzoeken (KTO). Om een beeld te krijgen wat klanten van ons vinden, maar met name hoe wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.

Tips en tops!

Deze klanttevredenheidsonderzoeken gebruiken wij voor interne coaching van onze medewerkers. De zogenoemde ‘tips en tops’ worden intern besproken en opgepakt. Een nogal interne aangelegenheid, maar zeker nuttig om de feedback van onze klanten te gebruiken om scherp te blijven en onze dienstverlening te blijven verbeteren. Wij ontlenen ons werk aan onze klanten. Een tevreden klant staat dan ook voorop!

We helpen elkaar!

Twee jaar geleden hebben we een beloningssysteem gekoppeld aan onze zeer tevreden klanten. Hoe dan? Namens iedere zeer tevreden klant (die het KTO invult met een gemiddelde score van 9 of hoger), doneren wij een geldbedrag aan Super Social. Super Sociaal is een supermarkt in Helmond waar mensen met beperkte financiële middelen hun boodschappen kunnen doen tegen flink gereduceerde prijzen. Een goed initiatief dat we graag blijven ondersteunen. Zo helpen we elkaar verder.

De resultaten

De keuze voor een volgende stap was snel gemaakt: het direct online delen van de reviews van onze klanten. In het kader van transparantie en openheid delen we sinds deze maand één op één de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken op onze website. Je ziet direct in het logo van advocaatscore.nl, onder aan de website, welk cijfer klanten ons gemiddeld geven. Wanneer je op het logo klinkt zijn de resultaten zijn voor iedereen zichtbaar.

Jouw mening is belangrijk!

We zijn blij met de ingevulde vragenlijsten en blijven onze klanten uitnodigen ons van feedback te voorzien. Goed kan namelijk altijd beter! Heb je eerder al eens van onze dienstverlening gebruik gemaakt en wil je ons laten weten hoe je dat ervaren hebt? Dat kan via het vragenformulier.

 

 


Gepubliceerd op 

09 maart 2018

Laatste blogs

Pagina's

  • 1
  • 2
  • >